انتقادات از زبان طراحی جدید لکسوس!

با نگاهی ساده به سبد محصولات کنونی لکسوس می‌توان فهمید که این برند لوکس ژاپنی جهت کاملاً متفاوتی را نسبت به برندهای لوکس دیگر در پیش گرفته است. درحالی‌که ژرمن‌ها همچنان سبک طراحی تیپیکال و البته محافظه‌کارانه خود را حفظ کرده‌اند اما لکسوس ظاهری تیزتر داشته و البته یکی از بارزترین ویژگی‌های آن تکامل جلوپنجره دوکی‌شکل در خودروهایی همچون LC 500 و کانسپت LF-1 می‌باشد. این خودروساز هم‌اکنون می‌داند که استایل برجسته جدیدش باب میل همه افراد نبوده اما خب خریداران را به خود جذب می‌کند.

خودروهای مفهومی و تولیدی اخیر نشان می‌دهند که محصولات آینده لکسوس شاید حتی استایل غیرعادی‌تری هم داشته باشند. کانسپت LF-1 پیش‌نمایشی از نسخه جدید جلوپنجره دوکی‌شکل بوده است. همچنین کانسپت کوچک‌تر UX نشان دهنده ظاهر جدید در طیف محصولات کوچک‌تر خواهد بود.

لکسوس نسخه متفاوت جلوپنجره خود را برای هر مدل طراحی کرده و تلاش زیادی برای خلق هریک صورت گرفته است. برای ساخت جلوپنجره سدان LS، ابتدا یک طراح زمانی 6 ماهه را با رایانه صرف می‌کند تا 5 هزار قطعه تشکیل دهنده جلوپنجره را تنظیم نماید. سپس یک صنعت‌کار ماهر با ابزار دست کارهای بعدی همچون پولیش سطوح متعدد را انجام می‌دهد تا درخشندگی فوق‌العاده‌تری ایجاد گردد.

همچنین ببینید

اعتراف دردناک طرفداران ب‌ام‌و: ب‌ام‌و X3 یا لکسوس NX؟

رپورتاژ: ب‌ام‌و X3 از سال 2005 که وارد خیابان‌های کشور شد تا به امروز، از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس