اولین تصاویر جاسوسی از لکسس GX نونوار شده

0
(0)

برای اولین بار تصاویر جاسوسی لکسس GX تازه‌نفس در فضای مجازی منتشر شده است. این شاسی‌بلند سالخورده سرانجام پس از سال‌ها روانه‌ی اتاق عمل شده تا با جانی تازه روانه‌ی بازار شود. خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌شود تنها در بخش جلوی خود تغییراتی را نشان می‌دهد. البته پوشش‌های استتاری بکار رفته نمی‌توانند چراغ‌های جلوی LED را پنهان کنند. جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل و خبرساز لکسس همچنان در این خودرو دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد طراحی آن بیشتر شبیه نمونه‌های جدیدتری همچون LS و LC 500 شده است. یک بخش نقره‌ای‌رنگ نیز در بخش پایینی نمای جلو به چشم می‌خورد.

2637 1024x576 اولین تصاویر جاسوسی از لکسس GX نونوار شده

تغییرات داخلی هم بسیار حداقلی هستند. غربیلک فرمان سه پره و صفحه‌نمایش بزرگ و چندکاره‌ی بین پشت آمپرهای آنالوگ هم جزو بهبودهای این بخش هستند. طراحی کنسول تغییری نداشته اما احتمالاً نرم‌افزار سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته است.

2638 1024x576 اولین تصاویر جاسوسی از لکسس GX نونوار شده

فعلاً خبری از تغییرات صورت گرفته در قوای محرکه‌ی لکسس GX در دست نیست و از روی تصاویر هم نمی‌توان چیزی را متوجه شد. مدل فعلی از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.6 لیتری با قدرت 301 اسب بخاری و گشتاور 446 نیوتون متری استفاده کرده و یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک هم نیروی پیشرانه را به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند. احتمال دارد لکسس از گیربکسی مدرن‌تر با دنده‌های بیشتر برای بهبود مصرف سوخت این شاسی‌بلند استفاده کند.

2639 1024x576 اولین تصاویر جاسوسی از لکسس GX نونوار شده

نسل فعلی لکسس GX در سال 2010 روانه‌ی بازار شده و مدل فیس لیفت آن نیز سال 2014 معرفی شده است. این خودرو موفقیتی نسبی را برای این خودروساز ژاپنی به ارمغان آورده به گونه‌ای که فروش سال قبل آن در آمریکا برابر با 26724 دستگاه بوده که کاهش ناچیزی در مقایسه با فروش 27190 دستگاهی سال 2017 نشان می‌دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

لکسوس CCS-R مسابقه ای

0 (0) چندی پیش لکسوس بصورت رسمی از مدل مسابقه‌ای CCS-R خود رونمایی کرد؛ خودرویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس