رشد 23 درصدی فروش لکسوس در سال ۲۰۱۵

0
(0)

با ۶۲۰ هزار دستگاه خودرویی که در سال گذشته به مشتریان تحویل داده شده، لکسوس سال بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته است. این برند ژاپنی نسبت به سال ۲۰۱۴، در آمار فروش جهانی خود به اندازه ۱۲ درصد رشد داشته و در این میان، بهترین شرایط برای بازار اروپا بوده است.

5 3 رشد 23 درصدی فروش لکسوس در سال ۲۰۱۵

در مجموع، تعداد ۶۴ هزار دستگاه خودرو در قاره قدیمی (اروپا) به فروش رفته است که ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ رشد نشان می‌دهد. در حالی که میزان فروش در اروپای غربی به میزان ۳۱ درصد افزایش یافته، بازار چین نیز یک رشد ۱۴ درصدی را برای لکسوس تجربه کرده و تقریباً‌ ۸۸ هزار و ۶۵۰ دستگاه از محصولات این خودروساز ژاپنی در این کشور به فروش رفته‌اند.

6 3 رشد 23 درصدی فروش لکسوس در سال ۲۰۱۵

این در حالی است که بازار ایالات متحده همچنان به عنوان بزرگترین پایگاه این کمپانی باقی مانده و تعداد ۳۶۸ هزار دستگاه از محصولات لکسوس به خانه مشتریان رفته‌اند؛ آماری که نسبت به سال ۲۰۱۴، به اندازه ۱۲ درصد افزایش یافته است. همچنین بر میزان تقاضای مدل‌های هیبریدی لکسوس نیز افزوده شده و این خودروها با رشد ۲۳ درصدی، به فروش کلی حدوداً ۱۴۹ هزار دستگاه دست یافته‌اند.

7 3 رشد 23 درصدی فروش لکسوس در سال ۲۰۱۵

لکسوس بخش بزرگی از این موفقیت را به ارائه مدل‌های جدید RC و NX، و همین‌طور نسخه‌های بهبود یافته ES، RX و LX مرتبط می‌داند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

اعتراف دردناک طرفداران ب‌ام‌و: ب‌ام‌و X3 یا لکسوس NX؟

0 (0) رپورتاژ: ب‌ام‌و X3 از سال 2005 که وارد خیابان‌های کشور شد تا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس