رونمایی از فیس لیفت لکسوس CT200h

5
(1)

پس از انتشار چند تصویر رسمی در ماه گذشته، سرانجام لکسوس، مدل ۲۰۱۴ از فیس‌لیفت CT 200h خود را در نمایشگاه موتور گوانگ‌ژو امسال به نمایش گذاشت. بیشترین تغییر را در جلوبندی خودرو شاهد هستیم، جایی که لکسوس، از طرح جدید جلوپنجره‌های خود در این خودرو استفاده کرده است.

9 رونمایی از فیس لیفت لکسوس CT200h

 

چرخ‌های جدید ۱۰ پره‌ای با ابعاد ۱۶ و ۱۷ اینچ در این خودرو به کار رفته‌اند و چیزی که بیشتر از همه خودنمایی می‌کند، آنتن شبیه به بال کوسه در سقف است. طراحی سپرها نیز تغییر یافته و در ساختار آن‌ها از عناصر افقی بیشتری استفاده شده است.
 خریداران این خودرو می‌توانند، از بین شش رنگ بدنهٔ مختلف، انتخاب خود را داشته باشند. در این میان، لکسوس، رنگ جدید قرمز خود را پیشنهاد می‌دهد. رنگ سیاه اسپورتی در سقف نیز می‌تواند در شش رنگ مختلف انتخاب شود.

10 رونمایی از فیس لیفت لکسوس CT200h

 

در داخل کابین نیز، لکسوس دست به تغییراتی زده است. چرخ فرمان با طراحی جدید نصب شده و یک صفحه نمایش نازک و ۴/۲ اینچی TFT برای کار با ابزارهای خودرو استفاده شده است. این صفحه نمایش از نسل دوم کنترل لمسی از راه دور استفاده می‌کند که کار با ابزارها را برای راننده بسیار ساده می‌کند. همچنین در سیستم صوتی، تکنولوژی اسپیکرهای پرقدرت بامبو، به کار رفته است. تجهیزات دیگری مانند دستیار پارک، دوربین نمای عقب، کلید خاموش کردن کنترل کشش و هشدار فشار باد لاستیک‌ها در گروه «آپشن‌ها» قرار گرفته‌اند.

11 1 رونمایی از فیس لیفت لکسوس CT200h

 
 لکسوس فیس‌لیفت CT 200h مدل ۲۰۱۴، در عین حال، از سختی بیشتر بدنه، بهینه‌سازی‌های انجام گرفته در سیستم تعلیق و آیرودینامیک بهره می‌برد. برای پیشرانه این خودرو، یک موتور ۱۸۰۰ سی‌سی بنزینی و یک موتور الکتریکی استفاده شده‌اند که در مجموع قدرت ۱۳۴ اسب‌بخار تولید می‌کنند.  طبق گفته لکسوس این خودرو می‌تواند مصرف سوختی معادل ۴/۰۳ لیتر در شهر، ۴/۳۳ لیتر در بزرگراه و ۴/۱۳ لیتر به صورت ترکیبی در ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد که طبق این تخمین‌ها، یکی از بهینه‌ترین خودروهای کلاس خود، خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

لکسوس شگفت انگیز در هاوربرد

3 (2) لکسوس به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی خود با عنوان «اسلاید»، مدل هاوربورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس