عدم تولید کراس‌اوور لکسس UX در اروپا

0
(0)

علیرغم برنامه‌های تویوتا به منظور ارتقای تأسیسات خود در فرانسه لکسس اعلام کرد شاسی‌بلند کامپکت خود با نام UX را در قاره سبز نخواهد ساخت. این کراس اوور جدید که باید با محصولاتی همچون ب ام و X2 رقابت کند به‌صورت کانسپت UX پیش‌نمایش شده و ظاهراً در نمایشگاه خودروی ژنو چند هفته آینده رونمایی خواهد شد.

1089 عدم تولید کراس‌اوور لکسس UX در اروپا

نسخه نهایی از بچه شاسی‌بلند جدید لکسس بر پایه پلتفرم مدولار TNGA تویوتا ساخته خواهد شد. این معماری در تویوتا C-HR نیز بکار رفته است. اوایل ماه جاری تویوتا اعلام کرد تأسیسات خود در شمال فرانسه را به منظور تولید مدل‌های مبتنی بر پلتفرم یاد شده ارتقا خواهد داد و همین امر منجر به انتشار شایعاتی در رابطه با احتمال تولید UX در این تأسیسات شد.

1090 عدم تولید کراس‌اوور لکسس UX در اروپا

تمامی محصولات کنونی لکسس که در اروپا فروخته می‌شوند ساخت ژاپن هستند. البته لکسس از پاسخ به سؤالی در رابطه با معرفی یا عدم معرفی شاسی‌بلند جدید UX در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 خودداری نمود. با اضافه شدن این خودروی جدید به سبد محصولات لکسس، ژاپنی‌ها امیدوارند رشد فروش در قاره اروپا را تجربه کنند. قبلاً تویوتا با C-HR و رویه مثبت خودروهای هیبریدی در این قاره طعم موفقیت را چشیده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی لکسوس CT200H مدل 2018

4 (4) چیزی که ما در اینجا با آن مواجهیم، یک آپدیت ملایم برای لکسوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس