قطع تولید لکسس GS

0
(0)

می‌خواهید یک لکسس GS صفرکیلومتر بخرید؟ شاید برای پشت فرمان نشستن این خودروی ژاپنی کمی دیر شده باشد زیرا طبق خبر منتشر شده لکسس پیش‌فروش این خودرو را متوقف کرده و تولید نسخه اروپایی این خودرو را در آوریل متوقف خواهد کرد. دلیل این کار تقاضای کم است اما خب تمامی خبرها درباره لکسس بد نیست زیرا گفته می‌شود نسل بعدی ES زمان معرفی تا پایان سال جای این خودرو را خواهد گرفت.

1215 1024x576 قطع تولید لکسس GS

قبلاً نیز شایعاتی درباره احتمال توقف تولید جهانی لکسس GS منتشر شده بود. البته انتشار چنین خبرهایی باعث تعجب ما نشده زیرا GS و ES بسیار شبیه هم بوده و حفظ هر دوی آن‌ها در خط تولید برای لکسس توجیه‌پذیر نیست مخصوصاً اینکه در روزگار کنونی شاسی بلندها خریداران فراوانی دارند. نسل بعدی لکسس ES از پلتفرم TNGA استفاده کرده و برخلاف GS دیفرانسیل عقب دارای طراحی دیفرانسیل جلو خواهد بود. یک پروتوتایپ مرموز از این خودرو قبلاً در حال تست دیده شده اگرچه که تا این لحظه خبری درباره مشخصات کامل این خودرو منتشر نشده است.

1216 1024x576 قطع تولید لکسس GS

همچنین گفته شده لکسس در آینده نزدیک احتمالاً اطلاعات بیشتری را درباره ES منتشر خواهد کرد. این حقیقت که تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو تاکنون منتشر نشده شاید حاکی از عدم رونمایی این خودرو تا پایان سال جاری بوده بنابراین نباید در حال حاضر انتظار زیادی برای دیدن این خودرو داشته باشیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

لکسوس شگفت انگیز در هاوربرد

3 (2) لکسوس به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی خود با عنوان «اسلاید»، مدل هاوربورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس