لکسس RC F با آپشن قطعات TRD در ژاپن

0
(0)

شاید لکسس RC F از نظر اکثر خریداران اروپایی و آمریکایی فاقد جذابیت خودروهایی همچون ب ام و M4 و مرسدس-ای ام جی C63 باشد اما ژاپنی‌ها کیت بدنه‌ی سفارشی TRD را برای این کوپه اسپورت معرفی کرده‌اند تا به این ترتیب بر جذابیت‌های آن بیفزایند. قطعات سفارشی بدنه که تنها در ژاپن عرضه می‌شوند با اسپلیتر جلوی گیرایی آغاز می‌شود که به آسانی می‌توان آن را روی سپر جلو نصب کرد. این قطعه نه تنها بر ابهت خودرو می‌افزاید بلکه ارتفاع خودرو را کمتر از آنچه هست نشان می‌دهد. لکسس همچنین ورودی‌های پلاستیکی جدیدی را زیر چراغ‌های جلو نصب کرده است. این قطعات از جنس پلاستیک مشکی براق هستند.

2511 1024x400 لکسس RC F با آپشن قطعات TRD در ژاپن

در پروفایل جانبی شاهد پوشش جدید آینه‌ها هستیم که آن‌ها نیز ظاهر پلاستیک مشکی براق دارند. خریداران همچنین می‌توانند رکاب‌های جانبی متمایزی را سفارش دهند که بر جذابیت خودرو می‌افزاید. با پرداخت 5 هزار دلار می‌توان صاحب رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی شد. علیرغم قیمت قابل‌توجه، این قیمت تنها مختص رینگ‌ها بوده و برای لاستیک‌ها باید بهای بیشتری پرداخت کرد.

2512 1024x400 لکسس RC F با آپشن قطعات TRD در ژاپن

البته برخی دیگر از قطعات پرفورمنس نیز توسط TRD معرفی شده‌اند. از جمله این قطعات می‌توان به محافظ‌های جلو و عقب زیر بدنه و مافلر اسپورت اشاره کرد. لکسس RC F که قبلاً هم فیس لیفت شده همچنان از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 477 اسب بخار سود می‌برد. اگرچه این پیشرانه قدرت قابل‌توجهی دارد اما باید 300 کیلوگرم بیشتر را در مقایسه با رقیبی همچون ب ام و M4 حمل کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

گاومیش سیاه جدید والد،لکسوس LX

2 (3) شاید شما هم یکی از طرفداران تیونر Wald باشید چرا که خودروهایی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس