معرفی فیس‌لیفت لکسس RC

0
(0)

لکسس برای اولین بار در نمایشگاه توکیو 2013 کوپهٔ جدید خود بنام RC را رونمایی کرد. حال پس از چهار سال حضور در بازار، وقت آن رسیده بود که لکسس این کوپهٔ میان سایز را مورد به‌روزرسانی قرار دهد تا همچنان توانایی رقابت آن‌را حفظ کند؛ بنابراین حالا سازندهٔ ژاپنی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ RC را با مدل 2019 معرفی کرده است. کاملاً واضح است که در فیس‌لیفت RC از برخی از عناصر و ویژگی‌های ظاهری برادر بزرگ‌ترش یعنی LC الهام گرفته شده است.

1984 1024x768 معرفی فیس‌لیفت لکسس RC

بزرگ‌ترین تغییر ظاهری RC، ارائهٔ چراغ‌های جلوی جدیدی است که دیلایت‌ها هم در آن‌ها ادغام شده‌اند و به نظر حرکت عاقلانه‌ای می‌رسد. علاوه بر این، گرافیک داخلی جلوپنجرهٔ بزرگ خودرو هم تغییر کرده است. البته این جلوپنجره در نسخهٔ اسپرت F Sport طرح متفاوتی با نسخه‌های استاندارد داشته و مشابه دیگر محصولات F Sport لکسس است. در نمای عقبی RC جدید نیز چراغ‌های اصلاح و عریض‌تر شده و داخل آن‌ها گرافیک L شکلی کار شده است. علاوه بر این، در این بخش دو خروجی هوا هم به طرفین سپر اضافه شده که نه‌تنها نمای تهاجمی‌تری به این قسمت بخشیده بلکه موجب افزایش ثبات خودرو هم می‌گردد. در تیپ‌های بالایی این کوپهٔ ژاپنی نیز رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی ارائه می‌شوند که از مدل‌های LC و LS گرفته شده‌اند.

1985 1024x768 معرفی فیس‌لیفت لکسس RC

در داخل RC مدل 2019 نیز تغییرات ظریفی اعمال شده است. یکی از این تغییرات، ارائهٔ ساعت آنالوگ جدیدی است که از مدل LC به عاریه گرفته شده است. همچنین، در قسمت پانل سیستم تهویه و رادیو هم تریم جدیدی کار شده که لکسس آن‌را «Hairline» نامیده و حس کیفیت بالاتری دارد. برای راحتی بیشتر نیز در قسمت پایینی کنسول مرکزی محافظ‌های زانوی بزرگ‌تری تعبیه شده است. علاوه بر این، لکسس برای RC جدید، تِم و رنگ‌های جدیدی را هم ارائه کرده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به تِم زرد خردلی اشاره کرد؛ بنابراین حالا خریداران درمجموع می‌توانند از بین 7 ترکیب رنگ داخلی و 11 رنگ بیرونی، نمونهٔ موردنظر خود را انتخاب کنند.

1986 1024x768 معرفی فیس‌لیفت لکسس RC

علاوه بر این تغییرات، لکسس گفته است که آئرودینامیک، تنظیم تعلیق و قوای محرکهٔ RC مدل 2019 نیز بهبود پیدا کرده است. هرچند هنوز جزئیات دقیقی در این مورد اعلام نشده اما گفته شده پاسخگویی دریچهٔ گاز در موتور 2 لیتری توربو برای شتاب ‌گیری بهتر، بهبود پیدا کرده است. علاوه بر این، مهندسین لکسس تغییراتی را هم در سیستم تعلیق RC انجام داده و آن‌را سفت‌تر کرده‌اند تا خودرو چابک‌تر شود. این ویژگی به همراه لاستیک‌های چسبنده‌تر موجب شده RC اسپرت‌تر و پاسخگوتر از همیشه شود.

1987 1024x725 معرفی فیس‌لیفت لکسس RC

لکسس RC مدل 2019 رسماً در نمایشگاه پاریس در ماه اکتبر به نمایش عمومی درخواهد آمد. مدت کوتاهی بعد، نسخهٔ جدید پرچم‌دار خانوادهٔ این خودرو یعنی مدل عملکردی RC F هم احتمالاً یا در نوامبر امسال در نمایشگاه لس‌آنجلس و یا در ژانویهٔ سال آینده در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی لکسوس CT200H مدل 2018

4 (4) چیزی که ما در اینجا با آن مواجهیم، یک آپدیت ملایم برای لکسوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس