معرفی نسخهٔ سه‌ردیفهٔ لکسوس RX در نمایشگاه لس‌آنجلس

0
(0)

همان‌طور که وعده داده شده بود، لکسوس سرانجام نسخهٔ سه ردیفهٔ کراس‌اوور محبوب خود یعنی RX را در نمایشگاه لس‌آنجلس با نام RX L رونمایی کرده است. برای نصب ردیف سوم صندلی‌ها، طول RX به میزان 11 سانتیمتر افزایش پیدا کرده که ظرفیت سرنشینان را به هفت نفر رسانده است. علاوه بر این، پنجرهٔ جانبی سوم نیز کمی کشیده‌تر شده است. لکسوس گفته است که راحتی صندلی‌های ردیف سوم RX L مشابه راحتی صندلی‌های ردیف دوم خواهد بود.

493 1024x768 معرفی نسخهٔ سه‌ردیفهٔ لکسوس RX در نمایشگاه لس‌آنجلس

این کراس‌اوور سه ردیفهٔ ژاپنی در حالت استاندارد به‌صورت هفت‌نفره عرضه می‌شود اما امکان سفارش صندلی‌های خلبانی برای ردیف دوم وجود دارد که در این صورت ظرفیت سرنشینان به شش نفر کاهش پیدا می‌کند اما دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم آسان‌تر صورت خواهد گرفت. علاوه بر این، گفته شده که فضای سر و پای ردیف دوم صندلی‌ها نیز کمی افزایش یافته است.

494 1024x768 معرفی نسخهٔ سه‌ردیفهٔ لکسوس RX در نمایشگاه لس‌آنجلس

کسانی که به فضای بار بیشتری نیاز دارند نیز می‌توانند صندلی‌های ردیف سوم را به‌صورت برقی بخوابانند. علاوه بر این، RX L به‌صورت استاندارد به درِ صندوق بار برقی، سیستم تهویهٔ سه منطقه‌ای با دریچه‌های مجزا برای هر سه ردیف صندلی و روکش چرمی صندلی‌های ردیف اول و دوم مجهز شده است. برای راحتی هرچه بیشتر سرنشینان ردیف آخر نیز، نگه‌دارنده‌های لیون برای آن‌ها تعبیه شده است.

495 1024x576 معرفی نسخهٔ سه‌ردیفهٔ لکسوس RX در نمایشگاه لس‌آنجلس

تیپ‌های پایهٔ RX L با یک نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه می‌شوند اما در صورت سفارش پکیج ناوبری، این نمایشگر به یک نمونهٔ بزرگ‌تر 12.3 اینچی وضوح‌بالا تبدیل شده و همراه با یک سیستم صوتی پریمیوم با 12 بلندگو ارائه می‌گردد. برای کسانی که به این هم قانع نیستند نیز یک سیستم صوتی 835 واتی پریمیوم لوینسون با 15 بلندگو قابل سفارش است.

496 1024x768 معرفی نسخهٔ سه‌ردیفهٔ لکسوس RX در نمایشگاه لس‌آنجلس

نسخهٔ سه ردیفهٔ RX در دو مدل بنزینی بنام RX350L و هیبریدی بنام RX450hL ارائه می‌شود. مدل اول به همان پیشرانهٔ آشنای 3.5 لیتری V6 مجهز است که 290 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند. RX350L در دو نسخهٔ دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک ارائه می‌شود. مدل هیبریدی RX450hL اما از همان موتور 3.5 لیتری V6 به همراه دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که درمجموع 310 اسب بخار قدرت دارند. این مدل به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است.

497 1024x768 معرفی نسخهٔ سه‌ردیفهٔ لکسوس RX در نمایشگاه لس‌آنجلس

برای هردو نسخهٔ RX L طیف گسترده‌ای از آپشن‌ها، سیستم‌های ایمنی و سیستم‌های کمک‌راننده قابل سفارش است. فعلاً قیمت RX450hL اعلام نشده است اما برای نسخهٔ دیفرانسیل جلوی مدل RX350L قیمت پایهٔ 47,670 دلار و برای مدل چهارچرخ محرک 49,070 دلار اعلام شده است. انتظار می‌رود RX L از اواخر سال جاری راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده گردد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی لکسوس CT200H مدل 2018

4 (4) چیزی که ما در اینجا با آن مواجهیم، یک آپدیت ملایم برای لکسوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس