نسخه‌های گرامیداشت 10 سالگی لکسوس GS F و RC F

0
(0)

لکسوس در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2018 اقدام به معرفی نسخه‌های گرامیداشت 10 سالگی GS F و RS F خواهد کرد. این خودروها که به منظور ادای احترام به مدل‌های پرفورمنس یاد شده طراحی شده‌اند دارای رنگ بدنه خاکستری مات بوده که در کارواش‌های متوسط نیز رنگ اصلی روز اول را حفظ می‌کند. این مدل‌ها همچنین دارای کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ و رینگ‌های 19 اینچی به رنگ مشکی هستند.

967 نسخه‌های گرامیداشت 10 سالگی لکسوس GS F و RC F

این استایل منحصربه‌فرد به کابین نیز راه یافته زیرا RC F دارای صندلی‌های اسپورت با چرم آبی و جزئیات سفید هستند. طراحان لکسوس همچنین پوشش سقف خاص و عناصر آبی را روی غربیلک فرمان، شیفتر دنده و اطراف پشت آمپرها بکار برده‌اند. این استایل دو رنگ در نسخه GS F نیز دیده می‌شود زیرا این سدان بسیار شبیه برادر کوپه است. البته در آن شاهد کمربندهای ایمنی آبی و عناصر جیر روی داشبورد هستیم.

968 نسخه‌های گرامیداشت 10 سالگی لکسوس GS F و RC F

هر دو خودرو دارای تریم فیبر کربنی آبی و پلاک تعداد محدود هستند. نیروبخش RC F پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری است که قدرت 467 اسبی و گشتاور 526 نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل بوده و نیروی خود را از طریق دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌های عقب می‌فرستد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این کوپه ژاپنی تنها 4.4 ثانیه است.

969 نسخه‌های گرامیداشت 10 سالگی لکسوس GS F و RC F

GS F هم از همان پیشرانه استفاده می‌کند اما وزن اضافی آن باعث شده در بحث شتاب یک‌دهم ثانیه کندتر باشد. لکسوس هنوز بهای این مدل‌های سفارشی را اعلام نکرده اما می‌گوید تنها 340 دستگاه از آن‌ها را خواهد ساخت. 240 دستگاه سهم RC F بوده و 100 دستگاه باقی مانده نیز از نوع GS F خواهند بود.

970 نسخه‌های گرامیداشت 10 سالگی لکسوس GS F و RC F

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی لکسوس CT200H مدل 2018

4 (4) چیزی که ما در اینجا با آن مواجهیم، یک آپدیت ملایم برای لکسوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس