گاومیش سیاه جدید والد،لکسوس LX

2
(3)

شاید شما هم یکی از طرفداران تیونر Wald باشید چرا که خودروهایی که این کمپانی تیونینگ می‌کند واقعاً شاهکار است و از زیبایی چیزی کم ندارد مخصوصاً سری Black Bison یا گاومیش سیاه!

1324 گاومیش سیاه جدید والد،لکسوس LX

حالا این کمپانی ژاپنی دوباره به سراغ خودرویی ژاپنی رفته است،خودرویی غول پیکر به نام لکسوس LX که آن را واقعاً تبدیل به یک گاومیش سیاه کرده است،عده ای معتقد اند وقتی والد به سراغ خودرویی برود،آن خودرو را تبدیل به یک حیوان وحشی 4 پا می‌کند!

1325 گاومیش سیاه جدید والد،لکسوس LX

اگر بخواهیم به تعریف و تمجید از این خودرو بپردازیم باید یک راست به سراغ ظاهر تازه متولد شده آن برویم،در جلوی این خودرو سپر های جدید که چراغ‌های LED در آن گنجانده شده‌اند به چشم می‌خورد.ظاهر جانبی این خودرو هم تغییراتی به خود دیده است که می‌توانیم به بزرگ‌تر شدن قوس چرخ‌ها و صد البته رینگ‌های قول آسا آلیاژی نقره ای اشاره کنیم.در عقب هم سپر کاملاً عوض شده است و برای بهبود ظاهر، یک اسپویلر بزرگ‌تر و لوله اگزوزها کروم به چشم می‌خورند.

1326 گاومیش سیاه جدید والد،لکسوس LX

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است،حتی هنوز داخل آن هم رونمایی نشده است،اما با توجه به تصاویر منتشر شده، آیا آخرین پروژه Wald International خوب از آب در آمده است؟

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

لکسوس RX به زودی در خیابان های ایران

0 (0) اگر به خاطر داشته باشید یکی از سورپرایزهای ایرتویا در نمایشگاه بین‌المللی خودروی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس