گرامیداشت 10 سالگی لکسوس F اسپورت

0
(0)

لکسوس در حال گرامیاشت دهمین سالگرد تولید IS F بوده و به همین منظور مدل‌های سفارشی F اسپورت جدیدی را به فرم RC F و GS F به بازار عرضه کرده است.

432 1024x703 گرامیداشت 10 سالگی لکسوس F اسپورت

هر دو خودروی مورد بحث به جذب کننده‌های شوک پرفورمنسی مجهز شده‌اند که هندلینگ بهتری را به خودرو ارزانی می‌دارند. همچنین خودروهای RC F و GS F دارای قطعاتی از جنس پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن و رنگ بدنه خاکستری مات هستند.

433 1024x671 گرامیداشت 10 سالگی لکسوس F اسپورت

نسخه سفارشی RC F دارای شاخصه‌های اسپورت‌تری بوده به گونه‌ای که سقف، کاپوت، اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، سپر و دیفیوزر عقب دارای ظاهری کربنی هستند که باعث شده این خودرو نسبت به مدل معمولی ظاهر بسیار خشن‌تر و گیراتری داشته باشد. دیگر تغییرات ظاهری این خودرو عبارت‌اند از رینگ‌های مشکی و کالیپرهای ترمز آبی رنگ.

434 1024x683 گرامیداشت 10 سالگی لکسوس F اسپورت

داخل این خودروی دو درب می‌توانیم پوشش چرم آبی را روی صندلی‌ها، غربیلک فرمان، تونل گیربکس و اهرم تعویض دنده ببینیم. این قطعات به خوبی با دوخت‌های متضاد و فیبر کربن آبی تکمیل شده‌اند. همانند مدل RC F نسخه دهمین سالگرد، خودروی GS F نیز دارای جزئیات آبی‌رنگ در داخل کابین می‌باشد. فروش این دو خودرو از بهار سال 2018 در ژاپن آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی لکسوس CT200H مدل 2018

4 (4) چیزی که ما در اینجا با آن مواجهیم، یک آپدیت ملایم برای لکسوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس