قیمت‌گذاری لکسوس RX 450hL جدید

0
(0)

نسخه هیبریدی لکسس RX سه ردیفه که از ماه آوریل وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد قیمت پایه 50620 دلاری خواهد داشت. لکسس RX 450hL 2018 حدود 1550 دلار ارزان‌تر از نسخه 350L AWD بوده و از یک پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری بنزینی و دو پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند که مجموع خروجی آن‌ها به 308 اسب بخار می‌رسد.

997 قیمت‌گذاری لکسوس RX 450hL جدید

این شاسی‌بلند هیبریدی که در دو تریم عرضه می‌شود به‌صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و از جمله امکانات آن می توان به سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، صندلی ردیف سوم تاشوی برقی و صندلی‌های ردیف دوم کاپیتانی اشاره کرد. صندلی‌های چرمی، غربیلک فرمان با تنظیم برقی و حافظه‌دار، آینه‌های جانبی و درب پشتی برقی نیز در این تریم ها به‌صورت استاندارد وجود دارند.

998 قیمت‌گذاری لکسوس RX 450hL جدید

خریداران لکسس RX 450L می‌توانند چندین پکیج سفارشی را نیز انتخاب کنند. از جمله این پکیج‌ها می توان پکیج لوکس را برشمرد که دربردارنده رینگ‌های 20 اینچی با رنگ‌های قابل انتخاب، صندلی‌های سفارشی، تریم چوب خاکستری، نورپردازی LED، فرمان گرم شونده و آفتاب‌گیر درب‌های عقب می‌باشد.

999 قیمت‌گذاری لکسوس RX 450hL جدید

سیستم ایمنی لکسس نیز بدون هزینه‌ای اضافی در این خودرو موجود بوده و از جمله آن‌ها می توان به سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل راداری و نوربالای هوشمند اشاره کرد. دیگر تجهیزات کمک‌راننده مثل پایش نقاط کور و دید پانورامیک نیز در دسترس خریداران هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

لکسوس شگفت انگیز در هاوربرد

3 (2) لکسوس به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی خود با عنوان «اسلاید»، مدل هاوربورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس