لکسس RX Crafted ادیشن جدید

0
(0)

شاسی‌بلند 5 نفره و لوکس لکسس RX پذیرای مدل سفارشی جدیدی شده که Crafted نام داشته و تنها به تعداد 300 دستگاه تولید خواهد شد. این خودرو بر پایه مدل پایه لاکچری ساخته شده اما 5304 دلار گران‌تر از آن بوده و می‌توان آن را در مدل‌های RX 300 توربو، RX 350 V6 بنزینی و RX 450h هیبریدی سفارش داد. بهای این نسخه سفارشی از 60773 دلار برای مدل پایه آغاز شده و تمامی نسخه‌ها دارای عناصر مشکی در جلوپنجره، اطراف مه‌شکن‌ها، پوشش آینه‌های جانبی و سپر عقب بوده و از رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی استفاده می‌کنند.

1671 1024x662 لکسس RX Crafted ادیشن جدید

این خودرو از برخی ویژگی‌ها که معمولاً در مدل‌های فول تر موجود است استفاده می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش 12.3 اینچی، هدآپ دیسپلی رنگی، سیستم صوتی مرغوب لوینسون و مونروف اشاره کرد. دیگر تجهیزات این نسخه تولید محدود عبارت‌اند از صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده و چرمی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، شارژر بی‌سیم، بلوتوث، درگاه USB و AUX و ورود و استارت بدون کلید.

1672 1024x651 لکسس RX Crafted ادیشن جدید

اما لکسس RX Crafted از نظر سیستم‌های کمک‌راننده نیز چیزی کم ندارد. این خودرو از سیستم ایمنی پلاس لکسس که شامل ترمز اضطراری خودکار و هشدار پیش از برخورد با تشخیص عابران پیاده است بهره می‌برد. شاسی‌بلند لوکس لکسس همچنین دارای هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، دوربین دید عقب، کروز کنترل فعال، چراغ‌های جلوی LED و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران می‌باشد. تنها آپشن اضافی اعلام شده توسط لکسس رنگ بدنه ویژه با بهای 1212 دلاری است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی لکسوس CT200H مدل 2018

4 (4) چیزی که ما در اینجا با آن مواجهیم، یک آپدیت ملایم برای لکسوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس